Anneler merhaba ,
4 ay 13 günlük bebegim var, olması gerekenden iri bir bebek. Doktoru bu ay dönmeye baslamasi lazim ama böyle kilolu bebekler gecte dönebilir dedi. Oğlumdan 2 hafta küçük bebek tam dönebiliyor ama bizimki olduğu gibi sirt üstü yatıyor, ne yana dönüyor ne baska birşey. Birsey uzattığımda da bilinçli bir şekilde almiyor henüz. Sizinkiler nasıl?