Merhaba kızlar bugün öğlen öğünunde bezelye tadımı düşünüyorum da buzlukta vardı onu kullansam sıkıntı olur mu bir de nasıl verebilirim çatalla ezilir mi blender şart mı herşeyi ezerek verdim normalde doktorumuz öyle demişti. Ama bezelye bilemedim tarif bilen varsa yazabilir mi