Elifciimmm Kızlar sezeryan olalı 58 gün oldu. Dün regl im başladı normal kanamamdan biraz fazla geliyor. Normal midir ki lohusalıkta çok fazla gelmemişti🤷🏻♀️ Açıköğretim sınavım var bir de inşallah üzerime çıkmaz stres oldum ya tam da vaktiydi regl olmanın 🙄
Leylaa_ Elifciimmm Benim yoğun oldu ama 3 ay sonra olmuştum . Beklemediğim bi anda suyum geliyor gibi kanama geldi şok oldum bilmeden hamilelik varda dusuk mu yaptım acaba dedim . Bi kaç sürüyor. Başarılar
aytiii Elifciimmm benim de sezaryenden sonra 43.gunde başlamıştı ilk 2 ay aşırı olmuştu 10 gün kadar da sürmüştü. Doktor 10 günü geçerse muayeneye gel demişti. Lohusalikta kullanmadığım hasta bezlerinin kullanmıştım. O derece yoğun oluyordum.
bambiii Bende 40 ımdan bir hafta sonra oldum regl. Cok fazla kanama şeklinde olmustu şaşırmıştım bu ne diye. Gayet normal sınav içinde simdiden basarılar birde bunu stres yapmayın cok normal:)
Elifciimmm bambiii teşekkür ederim bir de bazıları aylarca olmuyormuş ya o şanslılardan olmayışımın hüznü de eklendi 😅