Kızlar sarılık olduğu içn bebeğim yoğun bir şekilde aç kalmaması için biberonda anne sütü ve günde 2 3 kez mama ile süreci götürdük şükür sarılık baya geriledi. Şimdi sadece meme ile emzirmek istiyorum ama biberonda kaç cc içtiğini görüyordum memede anlamayacağım ve sanki biberonda daha uzun süre emiyor gibi. Tekrar sarılık olursa diyede korkuyorum. Memeden yeterli emdiğini nasıl anlarım. Uyuklamaya başlıyor çünkü memedeyken biberonla daha uzun süre emiyor