Momboy1 Kızlar bir ay olmustur emzirmeyi keseli oğlum kendiliğinden birden bıraktı ama göğüslerimde herkesin anlattığı gibi şişkinlik agrı süt akması gibi bisey olmadı bomboş yumuşacık neden
bayankitapkurdu Momboy1 benim oğlum da 11 aylıkken bıraktı kendiliğinden. Bence artık öyle aşırı bir süt üretimi olmadığı için bıraktılar. Çünkü benim de çok yoktu yani. Ya da kademeli bıraktılar azala azla bitt