Sema1503 Merhaba hanımlar 2 bucuk ay önce normal doğum yaptım bazen ilişki sonrası dikiş yerim şişiyor Ve sürekli dikiş yerimde bi acı var dokununca acıyor benim gibi olan var mı neden olur ve nasıl geçer
Littleboys Sema1503 Enfeksiyon kalpmis olabilir misiniz ? Bende 2 ay önce doğum yaptım sadece oturup kalkarken kalcamda bir sizi hissediyorum herhnagi bir şişlik yaşamadım bence doktorunuza görünün Allah korusun enfeksiyon riski varsa ilerlemesin