Bende de sürtünmeye bağlı oldu. Dr a dedim muayene için gittiğimizde orayı temizledi biraz K vitamini vururdu tekrar. Ama geçen boyun egzersizi için koyduğumda yine sürttü yere kendini akacak şekilde değilde kıyafetw geçecek şekilde oldu. Tekrar yazdım kendisine %70 alkol ile bir seferlik o kabuklanmayı kaldırmadan silin dedi. Yine olursa pıhtılaşma sorunu mı var diye kan testi yapacağız dedi. Sizde dr unuza diyin muhakkak uygun görürse büyük olasılıkla doğumda yapılan K vitaminini kalçadan yine yaptırcak. Çoğu bloklarda okudum bu şekilde yapmış dr yada bekleyin çok büyük bir kanama değilde diyebilir