Kızlar eşiyle arasında kan uyuşmazlığı olan var mı? İğnesini oldunuz mu? Ben ilk gebeliğimde kanama vs yaşamadım 28.haftada bir doz, doğumdan sonra da bebişin kan grubuna göre ikinci dozu oldum.
Şimdi ikinci gebeliğimde 28.haftadayım yine çok şükür kanama vs yaşamadım indirekt coombs testi yaptık negatif çıktı. Özeldeki doktorum yine iğne vurulman gerek dedi, devletteki doktorum gerek görmüyorum dedi. İkinci gebeliğinizde siz ne yaptınız?