2,5 aylık bebeğimin gece 00’da taktığım bezi bu saat oldu hala kupkuru. Halbuki bu saate kadar 4.emzirişim. Çok ufak bir ıslaklık var o da bir kere denilemicek kadar. Sebebi n dolabilir, aynı durumu yaşayan var mı aranızda lütfen içimi ferahlatacak bir şeyler söyleyin 😒