Kızlar kızımın uykusu 1 aydır düzelmişti şok olmuştum gece yatıp sabaha kadar uyuyodu. Şimdi 3 gündür yine uyumuyor çok kötü oldu gitti yine. Birden böyle oldu. Uykusuzluk aşırı yorucu bi süreçti şimdi yine böyle devam edecek önceden olduğu gibi 6 ay falan diye çok korkuyorum. İnternetten baktım 56. Haftamızdayız biz 55 hafta atağı yazıyor. Atak mı şimdi bu yani? Geçer mi? Yoksa yine uyumayacak mı😞 ataksa ne kadar sürer. Bilgisi olan lütfen beni aydınlatsın. Sürekli sallayıp ona da kendime de eziyet etmek istemiyorum 😞