Günaydın kızlar dün oglum ateşlendi acile gittik bogaz enfeksiyonu dedi bi saatin içinde de ben nezle gibi oldum yattim kalktim ayakta duramıyorum ilk kez de ateşm var üşüyorum su havada kızım vr 10 aylik kucagima alacak gücüm yok napcami bilmiyorum önerisi olan varsa yazrsa sevinirim bol bol güç lazım yavrularim için 🙏🙏