Ysmndmrl ağzına bakıldı bişey yok dendi amaa dişleri köpek dişleri cikio üst 2 tane 40 derece ateş düşmeyen yapamaz heralde hep dış çıkarken böyle ateşli hasta olarak getiriosun dendi hastanedede🥺 her ay yeni disle hasta oluyoruz gerçekten ins 6 hastalık değildir amaaa antibiyotik baslicam.buqun enfeksiyon yok çıktı testlerde belki viral enfeksiyonlar olabilir dendi 🤦🏻♀️ Çıkmasın ateş diye dua ediyorum çaresizlikten