Ayybuke23 vermeyin, biraz zor ama telefonu verenden istiyorlar. Kayınvalidem bizde kaldığı arada ses çıkarmasınlar, onu rahatsız etmesinler diye sürekli ya telefon veriyor ya da TV’den bi şeyler açıyordu. Çocuklarda istiyor öyle olunca ama sadece kayınvalidemden istiyorlardı. Hala daha öyle gelip anne telefon demezler, deseler bile cevap hayır olduğu için biraz ağlarlar sonra ne yapıyorlarsa devam 🤷🏻♀️