yeniannea bütün bebekler erken kalkmaya uyarlanmıstır hatta bizde öyle .. ama işte biz kendi kontrolü elimize aldığımız için kalkmıyoruz uyuyoruz ama onlarda daha kontrol söz konusu değil. Şuan cok küçük zaten . 5.ay uyku tablosuna göre hareket ederseniz gündüz uyku sayılarını ve uyanıklık saatlerini dikkate alırsanız başarıcağınızı dusunuyorum Amma velakin atak dönemindeyseniz baska .