Oğlum 7 ay 8 günlük geceleri uykusu iyice bitti çok huysuz sürekli kucak ve gezmek istiyo uykusuz kaldığım içim kemdimi çok yorgun hissediyorum yemek bile yapamıyorum noldu bebeğime bilmiyorum bu arada 2 dişi var dişleri çıkarken bile böle yapmamıştı üstten mi çıkcak ağrısı var ondan mı böle bilmiyorum hep böle kalcak diye çok korkuyorum atakta mı onu da bilmiyorum hesaplamayı bilen varsa yardımcı olabilir mii ( 29 Aralık’ta doğdu 3 ocakta doğması gerekti) bebeği bu dönemde böle olan var mıı ?