seymatukem 4 ay 13 günlük bizim 3 aydan beri başlamıştı geceleri bozuldu 1 haftadır gündüzleri de bozuldu. Rutinleri bozmayın diyorlar bazen sabrım taşıyor uyuma diyorum alıyorum yataktan salla salla o da bende mal gibi oluyoruz. Uyku saatlerini kaçırmamaya çalışıyorum mesela öğlede az uyuduysa yine de akşam üstü şekerlemesini aynı saate denk getirmeye çalışıyorum. Bu arada çarşafta sallamadan uyumamayı huy etti. İnatlaşmıyorum ne istiyorsa yapıyorum. İnatlaşınca daha beter oluyor . Gece bağırarak uyanmaya başladı o daha kötü eğer basınıza gelirse korkmayın ben çok korktum dün başlık açmıştım.