4 ay 6 günlük, 2. aya girdiğimizden beri zaten isteksizliği var ama sallayarak oyalayarak bi şekilde az biraz içiyordu 60-70 cc, 4. Aya gitdiğimizden beri biberonu ağzına sokturmuyor bir yudum yutmuyor dün akşam 9 dan beri aç hala yemiyor mama değişikliği yaptım doktora götürdüm bi sıkıntısı yok gazı yoksa keyfide yerinde 2 gündür kaşıkla verdim bir iki öğün onuda yutmayıp yüzüme püskürtüyor, belki bi önerisi olan vardır diye son çare buraya yazdım artık çıldırmak üzereyim