Kızım 5 ay 8 günlük son 1 haftadır her gün sabah saat 5 oldu mu sanki etlerini birisini koparıyor gibi öyle bir ağlıyor ki gözünden yaş akıyor. Karnı tok gaz olduğunu düşünmüyorum ama neden ağlıyor bilmiyorum artık saat 5 olmasın diye dua ediyorum resmen anlayamadım ne olduğunu. Atakta da değiliz zaten 4.ay atağı bizi mahvetti yeni atlattık diyordum birde bu çıktı