35 günlük bebeğim var gazını sürekli çıkartıyor ama kakasını 2 güne bir yapıyor süre olarak normal evet ama sürekli ıkınkyor ağlıyor. Damla kullanıyoruz zeytinyağı içirdim bi çay kaşığı masajlar yaptım dün kakasını yaptı ama biraz sertti onun için zorlanıyor sanırım ams kakasını yapmasına rağmen rahatlamadı hala sürekli ıkınıyor ne yapabilidim akıl verin lütfen