maysa-19 Enidem üstünde mutlaka yazması lazım yapılışının.bizimkini anlatayım belki aynıdır. hazir suyu kaynatıp soğumaya birakiyorsun İlk şişenin yarısına kadar su koyup calkaliyorsun İkincide şişede çizgiye kadar koyup iyice calkaliyorsun