Elif34elif Ateş boğaz ağrısı ile gittik ve oğlumun pipisi çok acıyordu, idrar kültürü alındı bu sonuçlarımız yarın göstericez lütfen anlayan arkaşlar ne çıkmış hiç bişey anlamadm 2.5 aylık oğlum https://imgyukle.com/i/VBRNjf
MinnakAsel Elif34elif anladığım kadarıyla üreme oldu yazıyor yeniden mi tahlil isteyebilirler benimde kızımda üreme olmuştu fakat tahlilde bakterilerin tek tek adı yazıyordu ve dirençli oldukları sizde öyle birşey yazmıyor belkide üreme yoktur bilemedim
BenMathilda Elif34elif idrar sonucu hatali olmus, yani verdiğiniz örneğe baska bir sey bulaşmış sanırım, tekrar tahlil isteyebilir, bu sonuca gore enfeksion diyemeyebilir net bi sekilde
SemaK Elif34elif verdiğiniz idrar temiz alınmamış dışkı vb ürün bulaşmış kontamine olmuş. Temiz bir örnek daha vermeniz gerek
Elif34elif Çok korkuyorum yatış felan yaparlar diye 8 yaşındaki oğlum 1 hafta yattı hastanede onu taburcu ettim küçüğüm hastalandı 🥺
MinnakAsel Elif34elif dirençli bir antibiyotik verdi baktrim adında öylece atlattık fakat bizim degerlerimiz çok yüksekti böbrek ultrasyonu Kan va bir sürü tetkik yapıldı
MinnakAsel Elif34elif amin kuzum Rabbim korktuguna ugratmasin inşallah hemencik geçer sizinkide hayırlı geceler 🥰
Yagmursoydan_1 Elif34elif İdrar tahliline kaka.falan bulasti mi tekrar vermeniz gerekiyor diyor kirli idrar diyor 😌
Elif34elif Yagmursoydan_1 canım kaka felan bulaşması besleniyor normalde oğlum buna çiş yaparsan sana çikolata alıcam dedim kabına yaptırıp ağzını kapattık 😔
Nsabckk Elif34elif geçen haftada kızım için idrsr kültürü verdik on binlerde çıktı doktor ilaca başlamamıza gerek yok yüz binlerde başlıyoruz yada enfeksiyon var demektir sorun yok demişti ve sizinki yüz binlerde . Ama korkmayın benşm kızım iki kez enfeksiyon geçirdi hem bağırsak hem idrsr yolu evet biraz zorlu bi süreç iştah kaybı oluyor ama mecbur antibiyotik kullanıyosunuz ve geçiyo
Deletedmom_101 Elif34elif anladığım kadarıyla bulaş oluşmuş yani ne enfeksiyon var ne yok diyebilir tekrarlayabilir gibime geliyor kızım 3 kere enfeksiyon oldu o sonucun orda bakterinin adı yazıyordu sizinkinde yazmıyor
Uzaymekiii Elif34elif üreme olmuş fakat bulaş olabileceği için test tekrarı önerilmiş siz bir test daha verin hatta zaman kaybetmeyin boşuna gidin acilden verin ki en azından ptesi doktora yeni sonuç gösterebilin. Yatış olmayabilir bakteri türüne göre ve hastalık seyrine göre. Çok geçmiş olsun
Esraaa55 Elif34elif ıdrar yolu enfeksıyonu var üreme olmus benim bebegımde ılk dogdugunda kuvezde kaldı bu sebepten 10 gün kaldık kuvezde ama bnm bebegımın bazı antıbıyotıklere dırencı vardı onyuzden o kadar sürdü yani bazı antıbıyotıkler fayda etmıyordu dogru antıbıyotıgı bulana kadar 10 gün geçti ama kuzemınde aynı sebepten kaldı onun bebegının antıbıyotıge direnci olmadıgı için 3 günde taburcu oldu