AyseninAnnesiiii umarım bir daha böyle bir sıkıntı yaşamazsınız gerçekten çok zor. Allah kimseyi evladının sağlığı ile sınamasın. Biz ilk 4. Ayımız da hastalandık o zaman bir viral enfeksiyon geçirdi daha sonra hiç toparlanamadı zaten sürekli orta kulak iltihabı iki kez akciğer tutulumu yaşadık. Dedim ki bir şeyler yolunda gitmiyor bu kadar hasta olması normal değil 3 farklı hastane gezdim. 7 aylikti kızım o zaman igm değeri düşük çıkmış fakat doktor bize söylemedi, sonra kızım hastalanmaya devam edince farklı bir doktora götürdüm. O doktor da bana daha önce igm değeri düşük çıkmış şuan da iga dusuk immünoloji bölümüne yönlendiriyorum sizi dedi. Şuan 13 aylık 2 gün sonra randevumuz var, genetik falan bakılacak. 3 Ay önce gitmiştik immunoloji bölümüne. Asilarimiz duruyor olmamız yasak, immunolji Dr da notrepenisi var sürekli düşük çıkmış bu açıdan da değerlendirecegiz dedi. Immun yetmezlikten supheleniyorlar. Ve cidden inanılmaz korkuyorum sürekli düşünüyorum sabahlara kadar araştırıyorum. Biraz uzun oldu kusura bakmayın