Tugcedlms 650 ise yuksek ama 6.50 ise evet cok düşük. Losemi olmasi içinde düşük olmasi gerekiyor. İnsallah güzel haberler alırsınız. Bian önce düzelir, Allah size bağışlasın. Kesin sonucu biyopsiden sonra söylerler, içinizi ferah tutun. İnsallah temiz cikar . 🤲