Mahvolduk 2 gündür ateş halsizlik vardı ateş düşürücü veriyordum ama baktım boğazda hafif kızarıklık var hemen doktora koştum tahlil yaptı kanda enfeksiyon düşük çıkarsa antibiyotik başlamayacaktı ama yüksek çıktı mecbur antibiyotik başladık bugün ama daha yavrucağım ağlayarak uyanıp duruyor uykusundan. Ah ah.. Siz de durumlar nasıl kızlar? Bu yavrular hiç hasta olmasa keşke🙄