Eyllkck bebegin atiyorum meme emerken uyuya kaldı kucaginda gazini almaya ugrasma yerine koy besigine yani 5,10 dk sonra agliyorsa zaten gazi vardi demektir o sekilde devam et ama uyumuyorsa her beslenme sonrasi gazini almalisin doktorum bu sekilde anlatmisti bana bende ilk zamanlar memede uyuyan bebegimin gazini almaya calisiyordum zaten gazi olsa uyumaz yerine koyunca uyanirsa gazi vardir canim