AlmiraninAnnesi11 Kızlar 34 günlük bebeğimin göbeği dışarı çıktı ıkınırken ağlarken daha da çok çıkıyor. Başına böyle bisey gelen var mı göbek fıtığımıdır ne yapmamız gerekiyor
Ayda123 AlmiraninAnnesi11 göbek fıtığı olabilir canım korkma benim yeğenimdede vardı çok ufak bi operasyonla alındı korkulucak bişey değil Allah beterinden korusun belkide birşeyi yoktur doktora götür
ebruneco1108 AlmiraninAnnesi11 bizimkininde öyle. Zamanla gecer dedi doktorlar. 2 aylik oldu hala öyle☹️ Umbilikal herni diyorlar
Mery35 AlmiraninAnnesi11 göbek fitigidir korkmayın benim oğlumda da vardı doktorumuz dördüncü aydan sonra geçer dedi kendi kendine çok fazla kendini sikmaktan ve ağlamaktan oluyormuş geçti gerçekten de sizinde geçer merak etmeyin
M-alininannesi AlmiraninAnnesi11 fıtık olabilir 6’ıncı aya doğru kendliğinden kapanıyor. Bozuk para falan bağlayan var sakın bağlama demişti doktor bana bizde de aynı sorun vardı
Kasev M-alininannesi bende bağlamayı düşünüyordum okuduğum iyi oldu. Bizde de var 3 aylığız geçer dedi doktor ama bakalım