Böyle bişey ilk defa başıma geliyor yaaa bu neden olur acaba şuan çok kötüyüm bu ikinci geçenlerde koca bir makina çamaşır yıkadım mis gibi kokan çamaşırlarım bir tuhaf kokuyordu böyle sıcak buhar kokusu ama kötü yani anlatamıyorum neyse kuruyunca normale döndü ama yumuşatıcı falan hiç bişey kokmuyordu bu akşam yine koca bir makina çamaşır yıkadım yine aynı koku günlük 60 dakika 60 derece de yıkıyorum neden böyle koku oluyor iki seferdir oğlumun dalin granül sabunla 15 dk 30 derecede yıkıyorum mis gibi kokuyor kendimizinkileri toz deterjan ve yumuşatıcıyla yıkıyorum anlayamadım ben bu işi ayrıca farklı Programlarda da bu koku olmuyor 90 derece de çarşafları falan yıkadığımda da mis gibi kokuyo deterjandan mı kaynaklı sizce neden olur bu hayır yani sürekli makinamı da temizliyorum deterjan bölümünü yıkıyorum makina temizleyici sıvı kullanıyorum şimdi yine makina temizleyici koydum çalıştırdım inşallah işe yarar