Kızlar bebeğim 17 aylık, zaman zaman çömelerek bazen saklanarak kaka yapıyor. 2-3 aydır kakasından aşırı rahatsız. Çiş diyor vuruyor arada yapınca farkeettiğinde. Acaba dedim gündüz bezi çıkartsam mı geceleri bağlarım tek dedim. Aşama halinde bıraktırırm dedim. Ay olarak çok mu erken? Öğretsem hemen alacak gibi duruyor gece tek takmamın sebebi hala ıslak kalkıyor çünkü. Ne zaman kuru kalkar bilmiyorum