Selam kızlar,
4,5 aylık bebeğim iki üç gündür uykudan ağlayarak uyanıyor. Uzun süredir salyası vardı, ama ik gündür parmağı sürekli ağzında ve damağını kasıyor sanırım. Bugün bir anda ağlamaya başladı sakinleşemedi uzun sürede. Uykumuzda düzensiz yarım saat uyuyup uyanıyoruz hep. Diş dönemimiz başladı sanırım 😌