Kızlar merhabalar kızım 30 aylık ve ben çalışmıyorum fakat yarım gün kreşe göndermek istiyorum evimiz bahçeli değil evde geçirdiğimiz vakitlerde TV istiyor sıkılıyor yasitlari var çevremizde üç tane fakat biri hariç asla iletişim kurmak istemiyor iletişim kurduğu ile de çok sağlıklı değil biraz çekiniyor o yüzden alışmasını da istiyorum sosyallessin oynasın ve bende sınava hazırlanıyorum yarım gün çocuğum evde yokken ders iş güç geldiğinde öğle uykusu derken zaman benim için de verimli hale gelecek birlikteyken asla ders çalışamıyorum çünkü bana çok bağlı evin içinde dipdiveyiz arabada seyahatte kucağımda sürekli araç koltuğunda bile oturmaya ikna edemiyorum biraz farklı çocukları görsün istiyorum demem o ki bu aylarda kreşe yarım gün göndereninjz var mı erken mi acaba kendini ifade edecek kadar konuşuyor