iremceren Osi bayaaa azalıp beyazlaşıyo o iz ama vücudunza bağlı bazılarında skar oluşumu olup pembe de kalabiliyor, ben 10 gün batikonlayp dermatix diye bi krem kullanmştm
yasemin0728 Osi doktorum bana c ile başlayan jel tarzında bi krem vermişti 40ın bitene kadar günde 2 kere kullan demişti hafif var izim diyebilirim hatta başta ve sonda belli ortası belirsiz