gulshen sürekli ağlıyor sürekli mız mız bir dk bile yanımdan ayrılmıyor hasta da değil , yememesi falan onları zaten geçtim dışarda bile kucak istiyor, 1 saat anneme bırakamam bensiz durmaz, açıksa bile asla başkasının elinden yemek yemez, asla başka evde uyumaz , asla 5 dk tek başına oyuncaklarıyla oynamaz, babasına bile 5 dk gider cok yalnız cok yorgun bir anneyim hani biri çıkar iki dertleşirim diye yazıyorum