Kızlar doktora gittim ornisod zolax livagy fitil ve fuggy krem kullandim geçti ama iki üç hafta sonra yine tekrarladı öncesinde kendim travazol ve zalalin krem kullanmıştım hep geciyo gibi oluyo yine tekrarliyo yine randevu aldım doktordan tekrar gidicem çamaşırımı sık sık değiştirip yüksek sıcaklıkta yıkıyorum başına gelenler nasıl tamamen geçirdiler? Ramazandan beri uğraşıyorum tekrarlayıp duruyor yoruldum :(