Egem06 Kızlar iyi geceler 🤓 yaklaşık 2 aydır evde tekir kedi besliyoruz yanlız çok şımarık saniye yerinde durmuyor bizimki mi böyle yoksa kedilerin çoğu mu aynı bu arada kediler hakkında hiçbir deneyime sahil değilim
Syyyy Egem06 arkadaşımın da kedisi tekir o da çok oyuncu hareketli bi kedi😊 büyüdükçe durağan oluyorlar. Benim kedim 2 yaşında bütün gün uyuyor😒
Melisce Egem06 bizimkide öyleydi asla durmuyorduu çookk hareketli oyuncuydu şimdi 3 yaşında nasıl sakin bi kedi oldu yerinden bile kalkmıyor öyle ağırlaştı bir yaşından sonra oturaklaşmaya başladı😄
NotNilara Kedilerin karakteri cok degisken ama tekirler genelde isirma tirmalama bol bol oyun oynamaya yatkin oluyolar. Bir de yasina gore cok normal su an cok kucuk bizimkiler gibi tek bildigi kossun oynasin yesin uyusun 😂 elinizi isirtmayin huy kalir elinizi isirmaya yeltendikce oyuncak verin agzina elin isirilmayacak bir sey oldugunu ogrensin. Buyudukce ozellikle kisirlastirdiktan sonra oturuyor huylari
Egem06 NotNilara valla kızıyorum gözümün içine bakıyor dayanamıyorum tekrar tutuyor kollarım hep çizik zaten zor alıştım dokunmaya kendimi alıştırmaya çalışıyorum elime yapışınca bir de ısırınca korkuyorum
Deletedmom5284 Bende kedimi sokaktan aldım 5 sene olacak siyah kedi, annesi tekirdi, ilk 1 sene çok yaramaz oluyorlar ama şimdi bütün gün yiyor ve uyuyor 😂
Deletedmom5284 Egem06 bilmiyorum canım benim kedim tüy dökmüyor hiç sadece ilkbahardan yaza geçişte biraz döküyor, hergün tarıyorum ben özel bi tarağı var onun trendyoldan almıstım birde maltını eksik etmeyin o biraz önlüyor
Syyyy Egem06 sürekli taraman gerek. Ve kaliteli mama yemesi gerekiyor. Ben proplan mama kullanıyorum. Vitamin takviyeleri olarak da vetriline markasını alıyorum. Her gün de tarıyorum. Gene dökülüyor ama çok az. Benim kedim çok tüylü bide ona rağmen az dökülüyor düzenli tarayınca
Syyyy Egem06 ay ben çok korkuyorum atlayacak diye kapı pencere açmam hiç. Benim kedim sakin ama gene de kedilere güven olmaz😬
Syyyy Egem06 hadi ya bizim ki de tam tersi o yatsın biz onu tarayalım😬 ayaklarımıza sürtünüyor sürekli bıktık artık 7/24 taramaktan🤣🤣
Deletedmom5284 Egem06 trendyola yazın en üstte çıkıyor hemen tüy ve bağırsak sağlığı için çok önemli, her gün nohut büyüklüğünde verilmesi gerekiyor kedilere
Egem06 Syyyy valla 1.kattan 2 defadır atlıyor birşey yok ama korkuyorum bir de çip taktırdık kim alacaksa tekiri😂😂yavru iken elimize geldi yani eşimin yanına o Güngör bizde ama bakımı zor