Renginturkguler Oğlum 10 buçuk aylık ayak numarasi 17 Ayına göre küçük mü kafama takılıyor, sizlerin çocuklarınızın ayına göre nasıl yazıp yardımcı olur musunuz fikir olsun babada 😇
Hilam Renginturkguler oyy minnak ayak benim kızıma ilk ayakkabıyı 22 numara olarak almıştık 10 veya 10 buçuk aylıkken şimdi 28 aylık olmak üzere spor ayakkabısı 25 sandaletleri 24 numara
Hilam Deletedmom5284 şu an kaç yaşında kaç numara giyiyor benim kızımın aşırı büyük o zaman bir yaşındayken 22 numara giyordu şimdi Spor ayakkabı da 25 terlik sandaletlerde24 giyiyor
Hilam Deletedmom5284 he ay ne bilim herkesin çocuğu o aylarda 18 17 giyince dedim benim kızın ayakları palet heralde 😂
kclbtl Bence normal küçük değil kızım 24 aylık 22 numara giyiyor 🥲 ayrıca küçük olsun daha iyi değil mi büyük olmasındansa ben küçük ayak sevdiğim için 😂