cnskc67 Asafemir ben 3 damla veriyorum hala.10 gün sonra 3 aylık olacak.değiştirmek gerekiyor mu bilmiyorum ama
myangel Melisabali coledan kullnıyoruz diğer damlalara. Göre 3 kt daha etkili . Bir damLası bile yetiyor biz iki damla veriyoruz
Mevanur2 Sağlık ocağı devit3 veriyor genelde içeriğinde bha var. Kanserojen bir sentetik kimyasal. Sağlık ocağının verdiği demir takviyesinde(baba verilen Vegaferon du )içeriğinde paraben var ki parabenin de zararları çok
Sakura-chan tugcenil Melisabali devit i yazdırmanıza gerek yok ki. Sağlık ocağınızda aşınızı yapan hemşireye söyleyin veriyor hemen .
Gmzcn ilsu bende onu kullanıyrdum kan değerlerine baktrdm d vitamini düşük cıktı sanırım pek işe yaramıyor
ilsu Gmzcn napabiliriz acaba canım dr herhangi birşey dedi mi? Ben biraz araştırdım en etkilisi güneş sanırım
serinserin Melisabali bize doktor decatabs önerdi başında sağlık ocağının verdiğini kullandık daha evvelki gün bunu söyledi bize doktor hemen değiştirdiilk