Kızlar bebeğim 2 ay 27 günlük her marka mamayi denedik neredeyse doktor tavsiyesiyle biraz hipp içiyor sadece içlerinden yemiyor tam 5kg 3 haftadır aynı kiloda almıyor 60 milim mamayi bile bitirmiyor içerken ağlıyor eliyle itiyor içmek istemiyor idrarı da iyice koyulasti idrar testi kanı temiz çıkıyor kafayı yemek üzereyim çocuğuma ne yapicam bilmiyorum bugün vermemem gerek biliyorum ama çay kaşığını yarısı kadar ev yoğurdu verdim yaladı yuttu daha fazlasını vermem zaten doktor onayı da olmadan ilk çocuğum deneyimsizim çevremde bebegi olan da yok nasıl mama iciricem bilmiyorum biberon derseniz de lansihon kullanıyoruz bir çok markayı denedik yine avent biraz içiyor en iyi lansihon diğerlerini hiç almıyor