SuDenis İki kez başlık açtım, kimse yazmadı ve bu çok garip. Anladığım şu burada galiba moderatörler hep konu açıyor, onu yukarıda gösteriyor. Saflığımı affedin gerçekten anneler dertleşiyor sandım.
Laden SuDenis merhaba annemiz, açtığınız konuların üstte kalması için biz moderatör annelerin yapabileceği herhangi bir şey yoktur. Postunuza yorum yazarak üstte kalmasını ve daha çok annemizin görmesini sağlayabilirsiniz. Keyifli forumlar🌺