Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 ay 7 günlük bugün 4. Ay kontrolümüze gittik doktorda ağlamaya başladı doktorun işi bitince bi süre sonra sakinleşti arabamıza gidiyorduk birden b ağlamaya başladı hayatım boyunca öyle ağladığını görmedim asla susmadı evimize zor gittik yine susmadı sanki canı yanıyor gibi çığlık çığlığa birşey oldu sandık anlayamadık da var mı başına böyle bi olay gelen çok korktum uyuyamıyorum doktor kontrolü iyiydi bu arada