20 günlükken hasta oldu yavrum ama diğer oğlum hastaydı oda kardeşini öperken severken bulaşmış oldu 37 gunluk olduk daha geçmedi fazla birseyi yok burnu tıkanıyor onu da sürekli açıyorum zaten doktora götürmüştük ilaç vermedi ama boğazı tıkalı ya balgam var çıkaramıyor ne yapmam lazım bi an önce geçmesi lazım nefesi kesiliyor ara da bi korkuyorum bende boğazını temizlemem lazım ama nasıl? Çok küçük olduğu icin doktor ilaç da vermedi bi parol var oda zaten boğazındaki balgamı sokturmez