Arkadaşlar görümcem bugün bize gelmişti. Oğlumun oynadığı oyuncağını aldı. Geri vermek için oğlumun öpmesini istedi. Oğlum da öptü. Sonra ben opebilir miyim dedi. Oğlumu öptü tamam. Bunda kötü bir niyet kesinlikle yok ama. Doğru bir davranış mi onu da bilmiyorum. Yani ilerde kötü niyetli bir insana denk gelirse vs. Bu durumu nasıl anlatmam gerekiyor oğluma ? Ne yapmam gerekiyor fikirlerinizi bekliyorum. 2 yaşında bu arada..