Öncelikle hepinizden özür diliyorum,fakat bunu sizlere de danışman gerekiyor. Bugün sağlık ocağına gittim fakat doktorlar grevde oldukları için bakilamadik. Evham yaotim iyice.
6 buçuk aylık bebeğim var ve 1 ana 1 ara öğün olmak üzere ek gıdaya geçtik. Yani bunun dışında kalan zamanlarda formül mama içiyor. Son 4 gündür bebeğimin kakası bazen acı yeşil ve pütürlü bazense hardal rengi pütürlü ve az miktarda yapiskanimsi kıvamda. Sizce neden böyle olur. Normalde hardal ve karıya dönük bir kakayken su 4 gündür boyle. :(