Daisyy Arkadaşlar bebeğim 50 günlük. Elimdeki sleepy sensitive bezler bitince sleepy naturale geçmeyi düşündüm. Yaklaşık 15 gün falan sonra. Merak ettim kilot bezleri 3 numara ondan aldım. Acaba erken mi kilot beze geçmek için sonradan aklıma geldi ayaklanan bebekler için mi kullanılıyordu kilot bezler? Yanlış mı yaptım ki düşünmeden alıverdim.
Deletedmom115 Daisyy Bence de gerek yok ben 10. Ayda kullanmaya başladım. O da bezi bağlamakta zorluk çekiyordum.
Detaycianne Daisyy kullanabilirsin külot bez. Nasıl için rahat ediyor bebegin rahat ediyorsa öyle yap. Külot gez çıkarırken yanlardan yirtiliyor o yüzden çıkarırken sorun yaşamazsın
aimra Yanlıs yapmak degil de gerek yok bence simdilik. İlerde alın mutlaka,10. aydan sonra filan o bezi baglamak resmen iskence oluyor cunku. Hic durmuyorlar kesinlikle 😀 Bantlı olanları tercih edin bence su an gerek yok fark da ödememis olursunuz hem
Daisyy aimra anladım almış bulundum artık onlar bitince eğer rahat kullanamazsam bantlılara geçeceğim teşekkürler 😊
Daisyy Deletedmom115 evet ya ben de hep öyle biliyordum ama algılar kapandı artık bende bi anda alıverdim hahaha hiç böyle salaklıklar yapmazdım ya bu çocuk beni mahvetti 😂
Daisyy Detaycianne aldıklarımı deneyip memnun kalırsam devam edeceğim yoksa bantlı beze geçeceğim ama yine de sleepy natural ile devam etmek istiyorum doğal içerikli olduğu için teşekkürler 😊