Kızım doğunca doktor kalbinde delik olduğunu söyledi sürekli kontrol edildi biri çok küçük diğeri büyüktü küçüğü kapandı ilk 6 ayda büyüğü 2 yâşa kadar kapanır dedi ama kapanmamış çocuk doktoru söyledi kardiyolojiye randevu aldım acaba bı sorun olur mu kapanmazsa ne olur 😞