Umay3840 2 hafta sonra 1 yasında olacak ama dogdugundan beri cok yabancılıyor tanımadığı sürekli görmedi insanın kucağına gitmiyor kışın hıc dısarı cıkrmadm ondan mı acaba smdı de hergn ckrmaya calsyrm parka gidiyoruz yabancılaması ne zamn düzelir napmm lazm
Sltan45_a Umay3840 36 aylıktan merhaba aynıyız.bu benim için sorun değil çünkü bunlar pandemi çocuğu.bol bol parka çıkar.
balkizim0206 Umay3840 valla canım bence çok kafana takma bu durumu zaten öyle herkese gitmesin bosver devir kotu kimseye guven olmuyo buyudukce zaten bu huyundan vazgecer merak etme
57600 Umay3840 her bebek farklıdır canım ya belki düzelir belkide düzelmez bizler bile her kişiyle uyuşamıyoruz mesela . Benm kızımda 14.5 aylık kürtle kürt çingeneyle çingene asla yadırgamaz kime versen gider 🤣
Ece011 Umay3840 benim kızım 9 buçuk aylık. Hala eşim ve ben dışında herkese surat asar ağlar. Bazen alakasız insanlar alıp sevmek istiyor yaklaştıklarında kızım bağırıyor hemen vazgeçiyorlar. Ben kışın hergün çıkardım hala çıkarmaya çalışıyoruz eşimle. Mizacı öyle olacak diye düşünüyorum.