2lokummannesiii Bu yaş araliginda korkular daha fazla artıyor. İzlediği, gördüğü,konuştuğumuz herhangi bir şeyden korkuyor olabilir mi? Bu tetikliyor gibi? Çünkü böyle bir şey gece bağırarak ağlama,uyanma,diretme benim kızımda yok. Bence korktuğu bir şey var bu u tetikleyen bir durum yani, tek başına sendrom oluxagini düşünmüyorum.