Merhaba güzel anneler, oğlum 28 aylık olmak üzere hırçınlık , çimdikleme , vurma , sinir krizi , her şeye direnme ve itiraz etme gibi huyları çıktı. Kendini gayet güzel ifade edebiliyor bizi anlayabiliyor buna rağmen bu davranışları sergilemesine anlam veremiyorum. Severken bile vurmadan sevdik hep nerden öğreniyor nerden çıkarıyor. Dün bir saat ağladım hatayı kendimde aradım biraz araştırdım 3 yaş sendromu belirtileriymiş bunlar. 28 aylık bir bebek için erken değil mi sizce? Ne yapmam gerekiyor hiç bilemiyorum 😔 var mıdır bir çözümü?