Rumuz_13 Kızlar 20.güne yaklaşıyorum bir süredir lekelenmem doğumdan sonra yoktu. Sezeryan doğum yaptım. Birkaç gündür kanın kahverengi si hali gibi silinince yoğun lekelenmem oluyor bu normal mi
Umutveannesi Rumuz_13 benimde doğumdan sonra sadece leke şeklinde bir kaç gün gelmişti ara sıra o kadar. Şu an 2 ay 17 gün oldu doğum yapalı daha ilk defa 4 gündür kanamam var adet oldum yani. Loğusayken hiç olmamıştı leke geliyordu sadece