Doğdu doğalı mama ile besleniyor artık gündüzleri hıc vermiyorum sadece gece bir kez kalkıyor o zaman içiyor onuda bıraktırmak istiyorum acaba mamayi az suyunu fazla koysam bir sorun olur mu. 1.5 yaşında devam eden varmı hala mamaya nasıl yapıyorsunuz