İkizlerim 7 ay 20 günlükler, 7 ayı doldurduktan sonra gece uykularında normalden daha da çok uyanır oldular, özellikle 2 gecedir çığlık çığlığa uyanıyorlar zor uyuyorlar, e haliyle iki bebek olduğu için biri bağırarak ağlarken diğeri de uyanıyor ve o da bağırarak ağlamaya başlıyor. Birinin alt dişlerinden biri patladı, diğer bebeğimde henüz patlayan diş yok. 8.ay atağı zor geçen bir atak mı? Benzer şeyler yaşayanlar oldu mu? Çok zorlanıyorum